26 листопада 2020 року було проведене засідання науково-методичного семінару на тему «Педагогіка партнерства», відповідно до плану роботи Центральноукраїнського державного будинку художньої та технічної творчості (ЦД БХТТ) та плану постійно діючого науково-методичного семінару «Розвиток професійної компетентності працівників закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та позашкільної освіти» з метою розвитку професіоналізму та професійної компетентності педагогічних та науково-педагогічних працівників цих закладів освіти.
У семінарі взяли участь представники всіх закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, науковці Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, Центральноукраїнського національного технічного університету, Київського міжнародного уінверситету. На семінарі було розглянуто актуальні проблеми реалізації ідей педагогіки партнерства у сучасній освіті.
Рудаковська С.В. к.ф.н, професор, проректор доуніверситетської підготовки Київського міжнародного університету виступила з доповіддю «Педагогіка партнерства як умова успішної взаємодії суб`єктів освітнього процесу закладу вищої освіти», охарактеризувала результати партнерської взаємодії в межах системи «школа – університет» на прикладі діяльності Київського міжнародного університету. Запросила учасників семінару долучитися до співпраці з питань професійного самовизначення старшокласників, учнів та студентів закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти.
Кравцова Т.О. методист ЦБ БХТТ, к.п.н., доцент кафедри педагогіки та менеджменту освіти Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка під час свого виступу розкрила основні підходи до реалізації ідей «педагогіки партнерства» у роботі закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та позашкільної освіти. Усі учасники семінару зазначили важливість організації суб'єкт-суб'єктних відносини у процесі партнерської взаємодії педагога та вихованця, розвитку «Soft skills» навичок здобувачів освіти, як результату партнерської взаємодії педагогів та здобувачів освіти.
Алєксеєвець В. С., заступник директора з навчально-виховної роботи Кропивницького ліцею сфери послуг і торгівлі продемонструвала, як впроваджуються ідеї педагогіки партнерства у організації освітнього процесу Кропивницького ліцею сфери послуг і торгівлі, сприяють розвитку творчості, креативності, активності здобувачів освіти.

 

 

 


 

 

 

 

 


Наші партнери